Vraag & antwoord

Ik kan niet reserveren, mijn voucher is gekocht voor 19-04-2018, wat moet ik doen?

Je kunt reserveren door op de computer (of ander devies) te klikken op de blauwe link onder de QR code: ‘klik hier om te reserveren’. Dan krijg je de vraag of de voucher voor 19-04 is aangeschaft. Daaronder klik je dan op ‘klik hier om te reserveren’. De code komt dan wederom in het scherm en je kunt dan wederom klikken op check beschikbaarheid. Vervolgens kom je in de agenda en kan je een reservering maken. Het is inderdaad even twee keer extra klikken, maar dat geldt alleen bij vouchers die aangeschaft zijn vóór 19-04-2018. Op de nieuwe vouchers, die ná 19-04-2018 zijn aangeschaft, staat een simpele button met ‘reserveren’ en kom direct in de agenda.

Ik zie mijn vouchers niet meer in mijn account, of ik kan niet meer inloggen!

Onze site is zoals je ziet vernieuwd, alle accounts zijn mee gemigreerd maar de vouchers konden niet meegenomen worden. Uiteraard zijn deze niet verloren gegaan! Wil je al je oude vouchers weer inzien? Stuur dan een mail naar [email protected] en wij sturen je vouchers direct op. Mocht het zo zijn dat je niet meer kunt inloggen, kun je binnen 1 minuut een nieuw account aanmaken. Dit maakt op de nieuwe website geen verschil, aangezien de vouchers niet zijn meegegaan. Kom je er niet uit? Bel ons dan even en we helpen je graag!

Ik ben mijn voucher kwijt. Wat moet ik nu doen?

Heb je al een account bij WL Deal? Log dan in via de login pagina. Daar vind je een overzicht met al je aangeschafte vouchers. Heb je nog geen account, maar wel een deal gekocht? Stuur dan een bericht naar [email protected], dan versturen wij je voucher nogmaals per email.

Ik wil mijn reservering wijzigen. Waar moet ik dat doen?

Om je reservering te wijzigen kun je het beste direct contact opnemen met de WL Deal Klantenservice via telefoonnummer 0229-508404. Wij helpen je snel en persoonlijk verder.

Ik ontvang de nieuwsbrief niet meer. Hoe ik kan ik mezelf weer inschrijven?

Als je de nieuwsbrief na uitschrijven weer wilt ontvangen, stuur dan een e-mail naar [email protected]. Dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk weer de nieuwste deals in je mailbox ontvangt.

Ik wil een reservering maken maar mijn couponcode werkt niet. Help!

Nadat je een deal hebt aangeschaft, ontvang je direct per email jouw voucher als PDF-bestand. In dat e-mail bericht staat ook een link in naar ons reserveringssysteem. Als je op deze link drukt, komt jouw code automatisch in het systeem te staan. Zo voorkomt je spelfouten. Krijgt je nog steeds een foutmelding? Neem dan contact op met de WL Deal Klantenservice via 0229-508404.

Ik wil graag partner worden van WL Deals. Hoe werkt dat?

Heeft u een goed idee voor een samenwerking of wilt u weten wat WL Deal voor uw bedrijf kan betekenen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik heb mijn voucher niet ontvangen, wat kan ik doen?

De vouchers worden direct na betaling verstuurd naar het door jou ingevoerde e-mail adres. Een heel enkele keer kan het voorkomen dat de voucher in de map met ongewenste post terecht komt, kijk daar ook even in. Ook wanneer je meerdere vouchers hebt besteld, kunnen één of meerdere vouchers goed aankomen en andere in de map met ongewenste post. Mocht dit niet het geval zijn, mail ons dan met je ordernummer of naam, en wij sturen de voucher(s) direct naar je toe!

Wanneer is WL Deal te bereiken?

WL Deal is dagelijks bereikbaar, dus ook in het weekend. Je kunt ons bellen via 0229-508404 op maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 21:00 en op zondag van 12:00 tot 18:00. Je kunt tijdens werkdagen ook een bericht sturen via de Live Chat van 9:00 tot 17:00 uur.

Hoe kan ik bij WL Deal betalen?

Je kunt op onze website betalen via iDeal. Als het niet lukt om via iDeal te betalen, neem dan altijd contact op met WL Deal. Wij helpen je dan direct verder.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Wij vinden jouw mening heel belangrijk. Ook als je niet tevreden bent, horen wij het graag. Stuur je reactie naar [email protected] of bel 0229-508404. Je krijgt altijd antwoord.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Help!

Geen paniek! Ga naar Inloggen, rechtsboven op onze website. Daar zie je een link ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul je e-mailadres in en druk op verzenden. Dan ontvang je een link in je mailbox waarmee je direct een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.


Bekijk hier alle deals op de kaart


Copyright © 2018